Wypad do Łodzi

|20-22.10.2017| Trzydniowa wycieczka do Łodzi, ale nie typowo keszerska. Wycieczka miała charakter komunikacyjny, ale o tym jest na innym blogu. Co do samych Łódzkich keszy to nie dane mi było się ich naszukać. W samej Łodzi tylko 2 z 4 udało się znaleźć. Wprawdzie dlatego, że nie dane było ich w zasadzie dobrze poszukać. Wszystko to za sprawą tego, że towarzysz Kuba nie był tym zainteresowany i tylko pośpieszał żeby iść dalej więc bez zbędnego zastanowienia się co i jak kapitulowałam i nie szukałam dalej. Dobrze, że pomimo tego udało się znaleźć chociaż dwa ☺. 
Z kolei w drodze do samej Łodzi jak i wracając mieliśmy przesiadkę na stacji Koluszki. Już przy pierwszej wizycie w Koluszkach zauważyłam w aplikacji, że przy stacji jest kesz. Niestety zrobiłam to na tyle późno, że nie było już czasu na jego poszukiwania. Podczas powrotu pierwsze co to udałam się do miejsca z mapy i kesz został bardzo szybko namierzony ☺
Tak też z wyjazdu do województwa łódzkiego udało się przywieźć kolejne 3 "Found It" na mapie ☺

20.10.2017 Łódź "Pasaż Schillera"

21.10.2017 Łódź "ŁOTR #217 - Stara baśń"

22.10.2017 Koluszki "Bal na dworcu w Koluszkach."

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odznaka - Popularna

Nikiszowiec

Chorzów - Katowice