4 x Katowice

|06.04.2018| Kolejny jak dla mnie owocny dzień w kesze chociaż tylko 4 - dla mnie to i tak dużo :D. Zaraz po pracy udałam się do skrytki o nazwie ŚWIETNY MURAL, ale chyba byłam mało zmotywowana do szukania bo nic nie znalazłam. Później udałam się z siostrą i koleżanką na miasto i zaproponowałam dziewczynom żeby pójść na kesze i żeby koleżanka przy okazji zobaczyła jak to wygląda w praktyce i na czym to polega. Najpierw wybrałyśmy się do skrytki o nazwie Krzywa Wieża - nie szukałyśmy długo, ale zadziwił nas wygląd tego kesza. Drugą skrytką było Zapomniane kino Capitol - tutaj nam poszło równie szybko. Następnie postanowiliśmy poszukać skrytki o nazwie Głowa króla - mieliśmy najpierw małe problemy żeby odnaleźć się w terenie, ale później koleżanka dostała olśnienia i dotarłyśmy do celu ☺. Na sam koniec wybrałyśmy się tam, gdzie popołudniu zaczęłam sama czyli na ŚWIETNY MURAL. Tym razem jednak udało mi się znaleźć poszukiwany wcześniej skrzynki. Tak więc dzień owocny i nowy towarzysz do poszukiwań ☺
Krzywa Wieża - OP8NK0

Zapomniane kino Capitol - OP84C2

Głowa króla - OP88M9

ŚWIETNY MURAL - OP632B

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odznaka - Popularna

Nikiszowiec

Chorzów - Katowice