Chorzów - Katowice

|13.04.2018| Piątek trzynastego ? Tak, ale to dobry dzień żeby wybrać się na kesze. Oczywiście zaraz jak tylko wyszłam z pracy zaczęło padać, ale w miarę szybko przestało. Tym razem z koleżanką postanowiliśmy zdobyć skrzynkę w nieczynnym przejściu podziemnym. Oczywiście potrzebne były nam latarki, gdzie przydał się mój Krecik. Musze przyznać, że gdyby nie koleżanka to nie wiem czy bym znalazła tego kesza. Szukałam raczej większego logo na ścianie niż faktycznie było i może dlatego go nie wiedziałam. Później zaliczyłyśmy 3 skrzynki z serii #Klimzowiec, ja tylko 1 bo 2 znalazłam już wcześniej. Następnie skierowałyśmy się na Osiedle Tysiąclecia, gdzie udało nam się znaleźć 1 z 3 skrzynek, dwóch pozostałych chyba nie było bo już ludzie przed nami to sygnalizowali. Tak więc piątek trzynastego nie był wcale aż tak pechowy ☺

Przejście - OP4580

Klimzowiec #1 - Młyn Klimzy

RNT-06 - OP8657

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odznaka - Popularna

Nikiszowiec