Chorzów

|12.04.2018| Udało mi się podjąć 2 Chorzowskie kesze. Pierwszym z nich był mobilniak - KZK GOP, który akurat był na mojej trasie jak wracałam z pracy. Mój pierwszy mobilniak i pojawiły się pewne problemy, ale już uzyskałam bardzo pomocne wskazówki i mam nadzieję, że bezpiecznie ulokuję skrzyneczkę w nowym miejscu. Druga skrzyneczka to GKW #12 Maciejkowice przejazd, skrzynkę wyparzałam na mapie już dzień wcześniej, ale nie miałam wtedy możliwości jej podjęcia. Ta skrzynka jest nowa bo dopiero od 08.04 więc miała dopiero 5 dni i już 2 pierwszych znalazców. Bardzo chciałam znaleźć się na podium i się udało. Podjęłam tą skrzyneczkę jako 3 i tym samym zdobyłam swoje pierwsze TTF (Third to find) - z czego się bardzo cieszę ! A jest z czego bo ledwo udało mi się do niego dosięgnąć. 

GKW #12 Maciejkowice przejazd

KZK GOP - OP41CB

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odznaka - Popularna

Nikiszowiec

Chorzów - Katowice