Katowice Brynów

|19.04.2018| Dzisiaj spotkałam się z koleżanką i zabrałam ja albo i ona mnie na spacer po Brynowie. Najpierw podjechałyśmy po moje 2 brakujące skrzynki z serii KATOWICKA ORNITOLOGIA. Cała seria skrzynek jest bardzo fajna i nie sprawiła mi większych problemów. Później przeparkowałyśmy samochód na druga stronę Kościuszki i udałyśmy się na spacer po skrzynki z serii Ligota. Znalazłyśmy 4 i jedną przy muralu przy szkole. Dalej już nie szukałyśmy bo robił się już wieczór i koleżanka nie przygotowana do dłuższego chodzenia się zmęczyła :D Więc wróciłyśmy do samochodu i pojechałyśmy do domu. Fajny dzień i kolejne 6 skrzynek wpadło ☺

KATOWICKA ORNITOLOGIA #2 - DZIĘCIOŁ

KATOWICKA ORNITOLOGIA #9 - GIL

Ligota #3 Zofia Kossak-Szczucka
Ligota #5 Bolesław Leśmian

Ligota #6 Stefan Jaracz

MURAL PRZY SZKOLE ......... - OP69C6

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odznaka - Popularna

Nikiszowiec

Chorzów - Katowice