Opole-Siemianowice-Łódź-Częstochowa

|14-15.04.2018| Miniony weekend minął na podróżach. Mnie jednak nie zdarzyło się jeszcze nigdzie dalej nie jechać na typowy keszerski wypad. Zawsze jak jeździmy głównie na komunikacyjne wycieczki to kesze zbieram tam przy okazji. Tak też było i teraz. W sobotę wybraliśmy się na wycieczkę do Opola. Tam udało mi się zalogować 3 skrzynki. Pierwsza była zaraz przy stacji, druga webcam na rynku - trzeba było zrobić print screena siebie na kamerce i trzecia Wieża Piastowska. Jak dla mnie wynik dobry ☺. Popołudniu wróciliśmy do domu i wybrałam się jeszcze z koleżanka na spacer po Siemianowicach. Na trasie miałyśmy zaplanowane 7 skrzynek. z czego tak naprawdę znalazłyśmy 5 (w tym jednej nie dało się odkręcić), 1 nie było na swoim miejscu. Pisało, że w rogu za rynną, rynna sprawdzona z każdej strony i nic, a do jednej nie doszłyśmy bo zdążyło zrobić się ciemno. Tak więc w sobotę w jeden dzień 8 skrzynek - chyba póki co najwięcej.
Z kolei w niedzielę wybraliśmy się do Łodzi na dzień otwarty zajezdni muzealnej Brus i w Łodzi udało się zdobyć 2 skrzynki. W zasadzie można było więcej, ale nie chciało nam się już za bardzo chodzić i tylko te 2 mieliśmy po drodze. Wracaliśmy do domu przez Częstochowę i tam mieliśmy przesiadkę wiec pod Częstochowskim dworcem wpadły dwa kolejne kesze ☺ Tak więc przez cały weekend zaliczone 12 nowych skrzyneczek ☺