Park Śląski

|25.07.2018| Zrobiłam sobie wczoraj spacer z koleżanką po Parku Śląskim. Patrząc na skrzynki z opena i geo razem to jest ich tam całkiem sporo. Skrzynki z geo już kiedyś znalazłam wiec tym razem zajęłam się openem, a koleżanka przy okazji złapała kilka z geo. Ja w sumie odhaczyłam skrzynek 8, ale okazuje się, że tak naprawdę to znalazłyśmy z tych ośmiu tylko 7. W jednym miejscu był sznurek z pętelką na drzewie i stwierdziłyśmy, że kesz zaginął, a to jednak nie to miejsce w ogóle. Spacer zaczęłyśmy od skrzynki o nazwie 19. południk. Kiedyś już jej szukałam, ale wtedy chyba w ogóle nie zwróciłam uwagi na wskazówkę. która w tym miejscu bez problemu wskazywała odpowiednie misce. Spacer zakończyłyśmy skrzynką Wędkarze. Były miejsca proste i trudniejsze, gdzie znalezienie kesza zajęło nam więcej czasu, ale były też miejsca, gdzie się poddałyśmy i nic nie znalazłyśmy. Wczorajszego dnia serce nasze podbiła skrytka z drugiego zdjęcia ♥









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odznaka - Popularna

Nikiszowiec

Chorzów - Katowice