Katowice

Ponownie udało mi się wybrać na geokeszerki spacer po mieście. Tym razem w teren wybrałam się z kolegą, z którym spotkaliśmy się na ostatnim evencie, a wcześniej wymienialiśmy się pocztówkami. W sumie udało mi się zaliczyć 9 skrzynek. Kolega 3 z nich znalazł już dzień wcześniej, a z kolei te co ja znalazłam kiedyś wcześniej to nie chciał szukać. Te 3 pierwsze to: LIGOCKI POMNIK POWSTAŃCÓW - OP5F0B, Powstania Śląskie, Ligota #Most. Skupiliśmy się głównie na dokończeniu serii "Ligota". W zeszłym roku udało mi się już znaleźć 3 skrzynki tej serii, tym razem przyszła pora na pozostałe 3 + Bonus. Mowa tutaj o skrzynkach takich jak: Ligota #1 Gabriela Zapolska, Ligota #2 Eliza Orzeszkowa, Ligota #4 Leon Kruczkowski, Ligota #Bonus. Cała ta seria całkiem przyjemna i w bardzo spokojnej okolicy. Mieliśmy jedynie mały problem ze skrzynką finałową oznaczoną jako Bonus. Wyliczone kordy doprowadziły nas w odpowiednie miejsce, co do tego nie mieliśmy wątpliwości bo była to skrzynka jak by na listy, ale bez otworu wrzutowego. Musieliśmy tylko zlokalizować kluczyk, a tutaj pojawił się problem czy szukać tutaj czy tam, gdzie kordy z mapy. Skorzystaliśmy z telefonu do właściciela skrytki i po małej podpowiedzi się udało i dostaliśmy się do skrzynki Bonusowej. W okolicy od ostatniego razu jak byłam powstałą nowa skrzynka nazwana jako # Kocurro. Nie sprawiła nam ona trudności. Później postanowiliśmy pójść jeszcze troszkę dalej i zdobyć skrytkę Pod okiem Dyrektora - OP6549. Jest to oficjalna skrzynka Nadleśnictwa Katowice. Obecnie żeby ją zaliczyć wystarczy zrobić sobie zdjęcie z budynkiem Dyrekcji w tle. Na koniec zostawiliśmy sobie jeszcze jedną skrzynkę oznaczoną jako [SIO] Kładka - OP89LU, ale kładka ta zupełnie przerosła nasze oczekiwania. Poniżej parę zdjęć owej kładki, ale ta w zupełności przerosła nasze oczekiwania. Wprawdzie kolega wszedł na górę, wypatrywał skrzynki, ale jej nie znalazł wiec nie wiemy czy jej tam nie ma czy po prostu nie została przez nas znaleziona. Dzień jak i poszukiwania uważam za bardzo udane, na 10 skrzynek udało nam się 9 z nich znaleźć więc wynik bardzo dobry jak na nas ☺













Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odznaka - Popularna

Nikiszowiec

Chorzów - Katowice