Osiołek w podróży - UFO to czy nie UFO?

Dzisiaj w Katowicach odbył się event pt. "Osiołek w podróży - UFO to czy nie UFO?". Był to mój drugi event, w którym miałam okazję uczestniczyć. Te został zorganizowany przez osiołka czyli koleżankę Patrycję z Łodzi. Była to dobra okazji żeby się ruszyć z domu, a przy okazji eventu udało się zaliczyć 4 nowe skrzynki. Dwie z opena (Mural na Młyńskiej - OP8YCC i Główny Instytut Górnictwa - OP84C8) oraz 2 z geo (GIG - Plac Gwarków i Pętla Słoneczna). Do skrzynki Główny Instytut Górnictwa z opena kiedyś robiłam już podejście, ale nie udało się wtedy nic znaleźć, prawdopodobnie skrzynki już wtedy nie było.Skrzynka została reaktywowana i tym razem się udało. Co do tych dwóch skrzynek z geo to są one jak dla mnie "nowe" pomimo tego, że zostały założone na początku listopada zeszłego roku. Wprawdzie tamtędy dziennie jeżdżę z pracy i do pracy, ale ciągle nie było mi po drodze, w końcu się udało, ale to już zasługa osiołka ☺. A co do samego eventu to fajnie jest poznać osoby, z którymi ma się kontakt przez internet. Mam również do zalogowania kilka nowych Travelbugów i dostałam nowego drewniaka do kolekcji od Mrocznego Lorda Vadera - jeszcze raz dziękuje! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odznaka - Popularna

Nikiszowiec

Chorzów - Katowice