Powrót do przeszłości - Siemianowice Śląskie

Tego dnia akurat po pracy musiałam udać się do centrum Siemianowic Sląskich więc stwierdziłam, że dobrze by było odhaczyć 2 brakujące mi tam skrzynki.Zanim jednak dojechałam do Siemianowic na pierwszy rzut poszła skrzynka w Katowicach, a mianowicie - Mural 8 mil na północ lotem wrony - OP8YE2. Poszło szybko i sprawnie. W Siemianowicach z kolei udało mi się w końcu odhaczyć skrzynkę - (M-22) Wiadukt - niby nic a jednak... - OP87Z6. Jak by nie patrzeć dopiero za 3 podejściem. Za pierwszym razem jej nie znalazłam, za drugim razem skrzynkę już znalazłam, ale akurat wyszło tak, że nie miałam czym się wpisać do logboka no i dopiero za trzecim razem wszystko się udało. A na koniec zostawiłam sobie spacer po Siemianowicach czyli mowa tu o - EM-53 Powrót do przeszłości - Siemianowice Śląskie - OP1A67. Krótki spacer po mieście, gdzie trzeba było zrobić 9 zdjęć miejsc, które trzeba było rozpoznać ze starych fotografii. Z jednym miejscem miałam na początku mały problem, ale wszystko poszło sprawnie. Cieszę się, że w końcu udało mi się zaliczyć tę skrzyneczkę ☺ Poniżej widać dwa przykładowe zdjęcia, które trzeba było odnaleźć i dwa zupełnie inne miejsca, które odnalazłam. 





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odznaka - Popularna

Nikiszowiec

Chorzów - Katowice