Spacer po Katowicach

Obfity dzień w kesze bo w sumie było ich 9. Pierwotnie mieliśmy się udać do papugarni, ale z papugarni nic nie wyszło więc wybrałam się na spacer po centrum Katowic w celu jak to się mówi wyczyszczenia okolicy. Na pierwszy rzut był Dworzec kolejowy w Katowicach - OP397F. Skrzynka szybka i przyjemna, ale w okolicy mnóstwo zaparkowanych samochodów. Później musiałam odczekać chwilę bo w okolicy pojawili się sokiści. Następnie była skrzynka Bogdan Arnold - OP84C3. Wyliczenie współrzędnych poszło sprawnie i skrzyneczka szybko znaleziona. Nie udało mi się jednak wyjąc logboka ze środka. Nie miałam okazji wcześniej słyszeć tej strasznej historii rodem z horroru. Kolejną skrzynką była Tablica Pamiątkowa - OP8Y62. To z kolei jeden z lepszych keszy jakie do tej pory znalazłam, takie sprytne maskowanie. Następna skrzynka to Bieg uliczny Korfantego - Start - OP8GK1. Do tej skrzynki już kiedyś robiliśmy podejście grupowe, ale w okolicy stały zaparkowane samochody z ludźmi więc wtedy odpuściliśmy. Tym razem okolica była pusta jak na niedzielny deszczowy dzień. Co ciekawe skrzynka czekała na mnie już na ziemi, musiała wypaść może przez te silne wiatry więc odłożyłam ją mam nadzieję w poprawne miejsce. Kolejny był ROZ/RT - OP82AB. Kesz namierzony szybko, ale nie udało mi się do niego dosięgnąć. Następny był RM - OP81FH. Tu szybko i sprawnie tylko tzreba była wyczekać moment kiedy jakoś mniej ludzi było w okolicy. Później była jeszcze Wlepka industriadowa przy ul. Piastowskiej - OP8YFF. Po chwili zastanowienia i zlokalizowaniu iejsca podjecie kesza było błyskawiczne. Na koniec był jeszcze Łodzianin w Katowicach :) - OP8W2H. Miejsce kesza zlokalizowane bezbłędnie, ale znowu nie na mój wzrost. Miejsce bardzo ruchliwe i jeszcze tak wysoko. Nie udało mi się z kolei znaleźć skrzynki Pomnik Żołnierza Polskiego - OP3A9F. W okolicy nie było ludzi więc był czas żeby się dobrze rozejrzeć, ale po skrzynce ani śladu. Na koniec zostawiłam sobie jeszcze zalogowanie skrzynki Muzeum Historii Katowic - OP0542. Muzeum oczywiście odwiedziłam i zwiedziłam.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odznaka - Popularna

Nikiszowiec

Chorzów - Katowice