IV Krakowska Giełda PWG

Jakiś czas wcześniej zauważyłam gdzieś informację o organizowanej giełdzie PWG w Krakowie. Od razu stwierdziłam, że super było by pojechać. Jak pomyślałam tak tez zrobiłam. Tego dnia do Krakowa wybrałam się tylko na event. Po godzinie 14 z Katowic pojechaliśmy busem do Krakowa. Z dworca autobusowego przez informację turystyczną spacerkiem na rynek. W informacji turystycznej kupiłam świetne pocztówki z tramwajami i autobusami. Na miejsce docieramy chwilę po 16. Poza organizatorem były tylko dwie osoby. Na szczęście z czasem ludzi trochę przybyło i udało się zdobyć trochę nowych drewniaków do kolekcji. Moim numerem 1 przywiezionym z eventu jest zdecydowanie ten z Bulbasaurem. Event opuściliśmy około godziny 17:30 udając się ud razu na dworzec autobusowy. Wycieczka krótka, ale owocna ☺









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odznaka - Popularna

Nikiszowiec

Chorzów - Katowice