Śląski Ogród Zoologiczny

Od jakiegoś czasu wybieraliśmy się do Śląskiego Ogrodu Zoologicznego, który znajduje się w Parku Śląskim. Wiedziałam, że na terenie zoo znajduje się jedna skrzynka do podjęcia, a mianowicie - Nilgau - OP6AAE. Kiedyś chciałam już ją podjąć i idąc za punktem na mapie zatrzymałam się na ogrodzeniu terenu zoo więc jasne się dla mnie stało, że jest ona możliwa tylko będąc w środku. Tak też mając to na uwadze udało mi się tam dotrzeć prawie po roku. Zlokalizowanie właściwego miejsca ukrycia skrzynki chwilę mi zajęło, ale się udało i ku mojemu zdziwieniu był to całkiem duży pojemnik. Skrzynka fajna jak i dzień spędzony w zoo. Jednak na taka wycieczkę tzreba liczyć kilka godzin. My spędziliśmy ich tam 5, ale w sumie nie zobaczyliśmy wszystkiego. Panujący upał nas wystarczająco wymęczył. Poniżej także parę zdjęć zwierząt w zoo.










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odznaka - Popularna

Nikiszowiec

Chorzów - Katowice