Katowickie murale vol.2

Zamiast popołudnie spędzić w domu, wybrałam się ponownie na kesze związane z katowickimi muralami. Pogoda sprzyjała, nie było za gorąco więc przyjemnie się spacerowało. W sumie udało mi się podjąć 6 skrzynek, w tym dwie z serii muralowej. Niestety, ale jeden mural mnie póki co przerósł, ale na pewno po niego wrócę. Po drodze spotkałam znajomego i musiałam się tłumaczyć co robię przy sterowcu widocznym na pierwszych zdjęciach, jak to co  zdjęcia. Skrzynki tego dnia nie sprawiły mi większej trudności poza tą jedną nieznalezioną, ale cóż zdarza się i tak. Skrzynki jakie udało mi się zdobyć: 
  • Katowickie murale - Zawodzie
  • Zeppelin - OP8NNX
  • Wojciech Korfanty - OP8WZ0
  • Katowickie murale - Zawodzie 2
  • Ekonomia, głupcze! - OP8N3G
  • GWIAZDY - OP8U71













Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odznaka - Popularna

Nikiszowiec

Chorzów - Katowice